Friday, March 5, 2010

beRtuah kah saYa?

5/3/2010..
jumaat..

pulang dari joging--->pelik melihat khemah dibina depan umah jiran. saya pun keluar kereta untuk melihat org menghias2 khemah. sedang kepelikan menonton, saya disapa seorang pemuda berkain pelikat dan bersongkok. Terus menjemput saya ke kenduri kahwin dirumah nya esok. owh rupanya yang bercakap dengan saya itu adalah pengantin lelaki nya..

apa yg bertuah nya? oo..begini ceritanya..kata orang bila kita bercakap or bersembang dengan pengantin dalam tempoh persandingan mereka..maka kita dikategorikan bertuah..mana tahu lepas ni giliran kita pula...begitulah alkisah...

kira kalaw orang putih tu, yang dapat sambut balingan padu maut bunga pegangan pengantin perempuan, dia akan jadi next bride..tapi kes saya ni, pengantin lelaki yg saya tak penah kenal langsung pula yang bersembang dengan saya...adakah saya akan menjadi next groom pula?? hell no~~!! khurafat percaya menda2 cam tu taw. astghfrullah.

dipendekkan cerita hari ini:

woke up--->sit ups 15x
breakfast--->roti+peanut butter+jam+susu strawberi
lunch--->kuey tiaw cantonese+hot lemon tea
dinner--->none but credit to chilled milo+twister orange+rose soy after jog. hmmm!!!

p/s : mR 5 ganggu tidur nyenyak kita lagi..huu dengki taw..sai pula sakit kaki jadi kami hanya byk berjalan berbanding joging tadi. sai go! gO! seMoga Cepat sihat sahabatku~~!! ^_^

countdown : 87 hari lagi.. huu (berat tak berkurang pun-->risaw la)

No comments:

Post a Comment