Thursday, March 4, 2010

coffe Vs tea~~?

duhhh...pagi ni saya flat. Jadi saya juga telah menghantar mc ke ofis hari ini kerana bak kata nabil lu pkir la sendiri, "Cannot Go" .. Ingin tahu kenapa? begini alkisahnya..setelah habis tusyen malam tadi.. saya dan mR 5 kembali aktif ber'msg-msg'an....kami bercerita tentang tags2 comel lagi cute2 hot pada page laman sosial kami.. salah satunya berupa begini-----> sebiji cawan berisi tea dgn ayat coffe tea or me??

tentu anda semua tertanya2 apa yg best?? well,,sebenarnya disitu lah kisah kami bermula....perkenalan melalui laman web sosial...mR 5 adalah seorg coffe maker yg slalu outstation..ganjil bunyi nya...dan misz C pula seorg tea lady yg wat partime kelas tusyen..hmm aneh...

wahai pari-pari sekalian...apa yg ingin diceritakan tidak berhenti disitu...mR 5 telah mengajak sambung ber"riadah jari" di ym pula..dan saya mmg tak berapa suka ym sejak dlu kerana ia telah menyebabkan my screen freeze frequently..maka mR 5 pun telah menunjukkan tanda2 merajuknya(da pandai merajuk dgn kita taw skang.hihi)...tapi saya telah berjaya membuatkan dia membina facebook yg dia agak kurang gemar itu akhirnya mlm tadi..nk chatting n tgok pics punya pasal...yeah~~~!!! kepada wanita2 sekalian..kuasa di tangan anda..haha

alahai....yg pilunya...mR 5 pun ada strategi menyusun serangan balas xpuas hati mungkin...kerana dia telah menelefon saya mlm tadi dan kami telah berborak mcm2 selama hampir 3 jam..dari pukul 1 sampai la pukul 4 pagi...ye saya amat mengantuk GILER...yg penting hp dia tak mungkin ada kes kehabisan kredit kerana dia bukanlah pengguna prepaid topup tegar sepertiku sebaliknya private number yg hanya digunakan utk certain2 org yg dia kenal shj..bertuah tak saya? hihi tapi private number ne kami tak pakai la untuk ber'msg-msg'an...akhir kata dia berjaya membuatkan kita bersengkang mata berborak teman dia smpai la pukul 4 sebab lepas tu dia maw pigi tgok italy lwn cameroon...kerana dia adalah kipas susah mati italy..huu

hmm..maka secara tak langsungnya...coffe maker vs tealady keputusannya seri 1-1...ok..mata kita.jiwa dan badan kita tak dpt tidur mlm tadi...pkul 5 pg bru saya tidur..oleh yg demikian, walaupun mR 5 menelefon pukul 645 pg utk bgun subuh saya hnya mmpu bercakap smbil pejam mata aje,...huu

p/s : misz C demam hari ini bos,, katanya malam tadi dia diserang penyakit bercakap dlm tidur yang agak kronik..huu

No comments:

Post a Comment