Wednesday, March 17, 2010

the Spoiler

17/3/2010..
rabu...

hai...berita tak baik..berat saya baru 97.8...huhu..ape ni kejap turun naik...dah 2 minggu...huhu

semalam mesej mR 5 tapi tak berbalas sampai la hari ni..apa dah jadi? saya yangbersalahkah? dia ok ke tak? saya buat dia marah ke? dia sedang cuba buat apa? huhu..saya tertanya-tanya sendirian sampai la tertidur malam tadi..sedih kan...mungkin dia ada hal..be positive ok..^_^

demi nak menjaga hati dan perasaan yang celaru gara-gara mR 5---> MFB here i am.. hehe first consultation..best sangat...huhu..this is reward for me for my sacrificed during study years.. my body got pampered today from head to toe...luv it so much!!!!! ^____^ firstly, they used their hightech machine massage onto my hips. Next, the therapist wrapped me up, feelings so cold at that time, goshhh. Then, they detox me using their special mobilizing system-->my legs especially. After that, massage time...time yang paling mencabar becoz urutan memang power lah!! cayalah... lastly second wrap..at this time i take a nap.. AWESOME!! i really enjoy there..from 1130 am till 2 pm..great isnt it??? haha..alhamdulillah...berbaloi juga..terbang RM 2300 duit aku..huhu demi mR 5 kah?? ya demi dia yang saya cintai dan juga demi masa depan... ingat nak juga intai-intai bidang peragaan..kalaw ada rezeki..insyaAllah..

#sit ups-->15x
#FIR-->fullset
#breakfast-->tuna roll+mee gorang+telur goreng+teh o suam
#lunch-->sausage vege+chicken loaf+egg sandwich
#joging time--> poor my dear jog partner, coz still injured..terpaksalah saya naik bukit hari ini..gosshhh penatnya...sai semoga cepat sembuh ok sayang..
# night-->tusyen dengan anak org kaya-->borink!!

countdown : 76 hari lagi...

No comments:

Post a Comment