Monday, May 17, 2010

monday blues...

17/5/2010..
isnin...

dear diary...dah lame tak post entry la..hmmm..akhirnya dah selesai segala urusan dengan student-student ku minggu lepas...so gudluck in exam!! ^_^

semalam adalah hari guru..selamat hari guru buat semua guru-guru di seluruh dunia..especially yang pernah mengajar saya..dan selamat hari guru juga buat diri saya..ahaha..sentimental la pulakk..

bangun awal pagi dan buat sit up 30x..bagus kan saya? well rasa best, fit, sexy & healthy sangat setiap kali bangun pagi...LOL..tak sabar nak naik bukit petang ni..yeayyy...tapi...sai cepatla balik...bosan taw naik bukit sorang-sorang...bosan menjawab pertanyaan orang "kawan u mana?" or "sorang je ke?"....sai sila jawab~~!!

malam ni maybe kena pergi jumpa kawan lelaki saya, mR M...sigh........saya paling malas keluar malam...pergi makan pulak tu..tahu tak saya sudah 2 bulan tak makan malam..sila harus faham...

selalu balik hiking..terus mandi & solat & online...boleh tak pergi mkn kt tempat yang ade sediakan menu salad?? haha kalau tak taknak keluar..tapi kesian dia..da banyak kali ajak keluar tapi macam2 alasan dah saya bagi...alasan??!! ye mR5 pun selalu kata saya suka bg alasan dan dia dah taknak terima langsung lagi dah apa2 alasan dari saya...hmmm


kenapa orang memberi alasan?? sebab nak jaga hati dia?? sebab nak cover?? sebab nak elak sesuatu?? emm takde masa lah nak fikir..but lets be liberal...semua orang buat sesuatu perkara tu atas sebab masing-masing kan...


oh..terlupa sesuatu....misz C sangat suka layan blog ni...memang power lah ayat dia...ooppss bukan power mengayat pompuan ye..'pakcik' ne sebenarnya sgt suka mengumpat kaum wanita..its ok..suka hati kaw lah..tapi dia power mengarang entry..kadang-kadang misz C pasti akan gelak sorang-sorang baca blog dia..mostly gelak la banyak..nanges tak penah lagi la..tapi gelak sampai nanges penah..so bila rase sedih and nak ilang borink tu misz c akan melawat page ne..hehe

enjoy yhaaa----->http://theotherkhairul.blogpot.com


countdown : 13 hari lagi

1 comment:

  1. i m coming..jom2 naik bukit..nnti sy jwb suma prtanyaan geng2 bukit k

    ReplyDelete