Wednesday, May 19, 2010

bachelorette's party??

19/5/2010..
rabu..

yhaaa...baru pulang dari shopping for bachelorette's party+potluck untuk esok..homaiGod penat!!

though..hari yang menyeronokkan....^_^ i've done another MFB treatment...weight loss-->another 2 kg..see i did it..healthy and perfectly!! yeayyy..

petang naik bukit dengan sai..sai was back in action again..cayalah babe..malangnya hujan turun renyai-renyai..menyebabkan kami naik bukit dengan payung dan puncak bukit yang berkabus tentu sekali tak menghalang kami!! LOL..

malam pergi shopping untuk parti esok...parti bujang?? bachelorette's party?? owh semestinya bukan misz C ye yang diraikan...tapi khas untuk gadis-gadis single seperti saya dan sai dan beberapa lagi pensyarah lain di opis tu sempena salah seorang dari kami yang akan menamatkan zaman kedaraan..oopss...ye berkahwin pada hujung bulan mei ni..emm....jumlah ahli 10 orang gadis-gadis hot sahaja ya..ok temanya pink hearties..dan kami perlu pakai baju warna pink...oww sweet..sila rujuk bawah..

parti tertutup ini akan bermula jam 11 esok di bilik kuliah kecil...ya diulang jam 11 pagi di bilik kuliah..kenapa?? sebab 11 pagi adalah waktu kerja dan tempat pula kat bilik kuliah..ewahhhh ewahhh mentang-mentang student tengah exam..owh lupe nak bagitahu...mastermind nya adalah isteri bos, dan bos dan kuncu-kuncunya akan pergi meeting a.k.a outstation esok......hehehhe....oopss 9gadis+1mak orang....

maka misinya bermula malam ini...setiap orang harus membeli hadiah surprise tema sweet sweet hot..list telah pun dikeluarkan..saya harus membelikan aromaterapi yang romantik...better kot dari kawan2 ku yang harus mencari g-string la..flower petals la...dvd love songs, spa treatment, scented oils dan lain-lain ikut nasib....dan membawa makanan ala-ala potluck gitu kot...dan ada acara menarik bakal menanti kami esok rahsia dari mastermind...surprise!!! owh bestnye diraikan begini....hehe....tapi tak adelah tiger show kan untuk kami kan....bak kata mak orang@merangkap mastermind tadi...anak-anak dara harus jangan rakus ye...hahhaha...baiklah mak dara...

ok lah..misz C dah mengantuk..selamat malam fairies...cant wait for tomorrow's sweet but hot party....zzzzz

countdown : 11 hari lagi..

No comments:

Post a Comment